22.10.12.

Everybody wants to be a cat

Mačke su u Egiptu ljudi tretirali kao bogove, a mislim da i danas  ljubitelji mačaka tako tretiraju svoje ljubimce. Od kad znam za sebe ove umiljate životinje su prisute u mom domu. 

Trenutno imam samo jednu mačku - Cicu. Ona je u stvari snajka, došla je dok sam čuvala mačora i tu i ostala. Velika je maza, a i dosada. Svaki put kada učim, pravim nakit ili radim nešto na kompu ona dođe i sedne na knjigu, tastaturu, glinu, bilo šta čime se trenutno zanimam.Dešavalo mi se da izadjem iz sobe na trenutak dok pravim nakit i kada se vratim mindjuša ispod stola. Sve što joj izgleda interesantno mora da obori i da žvaće. 



Mačke su mi velika inspiracija, kao što možete da vidite iz naziva mog bloga. Želim da napravim kolekciju gde je upravo mačka tema. 

Za sada je kolekcija na početku rada i sastoji se samo od par mindjuša i dva broša. Potrudiću se da sve ideje realizujem, osim ako me Cica ne bude ometala u daljem radu.



I za kraj ovog posta pesma iz Aristocats (Mačke iz visokog društva)


3 коментара:

  1. Lajk, loajk, lajk :)
    i JA BIH se sada ususkala kao tvoja mackica i predzonjala bih ceo dan :)

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoja mačka zna da uživa, boli je uvo :D
    Minđušice su preslatke, a sviđa mi se i ogrlica iz prethodnog posta :)

    ОдговориИзбриши